Królewski serwis

W krajach cywilizowanych, gdzie dominuje kultura obsługi klienta, sklep z obuwiem to istny raj dla kupującego. Dzieci klienta są obdarowywane prezentami, klientowi proponuje się niekiedy kawę lub herbatę, zaprasza się do spoczynku i przynosi mu wszystkie możliwe atrakcyjne wzory, żeby tylko kupił.

W Polsce takiego sklepu na wysokim poziomie  jeszcze nie ma. Nie ma sklepu, gdzie klient jest obsłużony po królewsku. Jeżeli będzie taki sklep, to gwarantujemy mu 100% sukcesu. Muszą być spełnione następujące warunki: drogi produkt, dobór uzupełniających się produktów (np. torebka, buty i pasek), ciągłość sprzedaży, nie za dużo wzorów, ale za to zawsze pełna rozmiarówka, usługa szewska w przypadku konieczności dopasowania buta do kształtu nogi, super wyszkolona obsługa, wysoka kultura osobista personelu i kierownictwa. Inwestycja taka wymaga znacznie większych nakładów na wystrój, selekcję personelu, szkolenia i duża wiedza i umiejętność doboru produktów.

Gwarantujemy darmowe artykuły w prasie, wywiady, publikacje w TV, radio, etc. tylko dlatego, że byłby to pierwszy tego typu sklep w Polsce.

Poza branżą obuwniczą są inne branże handlu czy usług, które mogą z powodzeniem odnieść sukces: akcesoria turystyczne, sprzęt fotograficzny, sprzęt audio, różnego rodzaju produkty specjalistyczne wysokiej jakości. Istnieją już usługi na wysokim poziomie w Polsce, od których można czerpać wzorce: hotele, centra spa, niektórzy dealerzy samochodowi, niektóre prywatne kliniki.

Czekamy z utęsknieniem na takie usługi. Czy trzeba jechać do Paryża, Monahium czy Londynu? Przecież przed wojną Warszawa była nazywana Paryżem Północy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *