Telemarketing – porady

picture of office lady with folders making a p...
  • Przerwy pomiędzy telefonami nie dłuższe niż 60 sek.
  • Nie odkładaj słuchawki między rozmowami
  • Podnieś poziom adrenaliny poprzez oddechy
  • Kończ bezproduktywne rozmowy taktownie ale zdecydowanie
  • Trzymaj się prostoRozluźnij się
  • Uśmiechaj się
  • Mów spokojnie
  • Mów nieco wolniej niż w twarzą w twarzNie wykonuj innych czynności, akrobacji, etc.
  • Unikaj dodatkowych efektów dźwiękowych
  • Nie próbuj dzwonić do potencjalnego klienta więcej niż trzy razy. Jeśli go nie ma po trzech telefonach, prawdopodobieństwo jest małe, że będzie później osiągalny.
  • Ustal liczbę rozmów, którą chcesz osiągnąć w określonym czasie. Najwygodniej jest to robić w blokach 2-3 godzinnych.