Sprawdzian wiedzy

Sprawdzian – co ważnego zapamiętałaś z wykładu.

Test wiedzy z obsługi klienta.

 

Uwaga! w przypadku wielokrotnej odpowiedzi, można zakreślać więcej niż jedną odpowiedź prawidłową.

 

1._________________________________________________________________________________________________

2._________________________________________________________________________________________________

3._________________________________________________________________________________________________

4._________________________________________________________________________________________________

5._________________________________________________________________________________________________

6._________________________________________________________________________________________________

7._________________________________________________________________________________________________

8._________________________________________________________________________________________________

9._________________________________________________________________________________________________

10.________________________________________________________________________________________________

 

1. Co należy mówić klientowi, gdy ten zapłacił? _____________________,____________________________________

2. Kto jest twoim faktycznym pracodawcą? ________________________________________

3. Jaka wg. Ciebie jest najlepsza cena?           10,00___       9,99___         9,00___        9,50___        9,90___

6. Ile średnio osób dowie się o gabinecie, że ktoś został tam źle obsłużony? 10___    33___    66 ___

7. Ilu niezadowolonych z obsługi osób na 100 faktycznie składa skargę?                  1%__    4%__     20%__

8. Czy może wrócić do gabinetu klient raz źle obsłużony?    Nie __     Raczej nie __     Raczej tak __

9. Czy wróci klient źle obsłużony, ale zrekompensowany (zadość uczyniony) za poniesioną stratę? Nie __,     raczej nie __,     raczej tak __,     tak __.

10. Czy może się powtarzać sytuacja nie posiadania reszty w kasie?       Tak __       czasami tak __      raczej nie __      nie__

11. Do gabinetu wchodzi 14-latek. Kto pierwszy powinien powiedzieć „dzień dobry”? ___________

12. Co należy i co można powiedzieć klientowi, gdy ten wychodzi nic nie kupując? ____________________, _____________________, ________________________________.

13. Jeżeli godziny otwarcia gabinetu są np. 10-20, o której powinien się gabinet zamknąć? ____, a o której otworzyć? ____

14. Wymień przyczyny narzekania klienta:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

17. Jaki procentowo wzrost sprzedaży dają ceny psychologiczne?                          8%___,    15%___,    2%___.

18. Przychodzi klientka na odchudzający zabieg pasa VIP®.

a) Czy powinnaś ją zmierzyć w pasie przed ___ i po? ___

b) Czy musisz ją zmierzyć w pasie przed___ i po?___

c) Czy w hotelu czterogwiazdkowym nie powinnaś jej mierzyć przed___ i po?___

d) Czy pytasz się klientki czy woli być zmierzona___.

19.  Co według ciebie jest najważniejsze przy pierwszym spotkaniu z klientem?

Doświadczenie___,    Uśmiech___,                        Asertywność___,                               Wykształcenie___.

20. Jeżeli zabieg jest automatyczny, nie wymagający ciągłej asysty:

a) Czy powinnaś wyjść z gabinetu bo nie powinnaś przeszkadzać___,

b) Czy możesz wyjść z gabinetu ale cały czas stać blisko, będąc dyspozycyjna dla klientki___,

c) Czy możesz wyjść z gabientu wracając parę razy i zapytać czy wszystko jest w porządku___.

21. Gdy klient podchodzi do recepcji gabinetu, co powinnaś zrobić:

a) Zciszyć głośną muzykę___

b) Zakończyć szybko rozmowę telefoniczną z koleżanką___

c) Zakończyć szybko rozmowę telefoniczną z klientką___

d) Przywitać klienta___

e) Zaproponować kawę lub herbatę___

22. Kiedy jest brudna toaleta…

a) dzwonisz po serwis sprzątający___,

b) informujesz kierowniczkę, że sprzątaczka nie posprzątała___,

c) „ogarniasz”, żeby wyglądała w miarę czysto do przyjścia sprzątaczki___,

d) myjesz toaletę___.

23. Co odpowiedziałabyś na pytanie klientki „Na kogo pani głosowała w ostatnich wyborach?” __________________________________________________________________________________________________

24. Co powiesz klientce, czekającej o 8:05 przed SPA na spóźnione otwarcie?

a) „Autobus mi uciekł” albo „samochód mi nawalił”___

b)  „Był potężny korek na drodze i na dodatek wielka ulewa”___

c) Przepraszam, ale nigdy mi się nie zdarzyło spóźnić. Mam nadzieję, że mi pani wybaczy. Zapraszam panią.___

d) Albo: ___________________________________________________________________________________________